Skip to content

ZÁŽITKOVÁ GASTRONOMIE

GASTRONOMICKÝ VEČER

GASTRONOMICKÝ VEČER
Main Navigation
  • DOMU
  • ZÁŽITKOVÁ GASTRONOMIE
  • VÍNA
  • KONTAKT
  • REKLAMA
  • Newsletter
  • Zásady ochrany osobních údajů
Home » Zážitková gastronomie » Zážitková gastronomie

Zážitková gastronomie

On 22/01/2018 Tagged Zážitková gastronomie Alan Remeš Leave a comment 
  • facebook
  • google+

Zážitková gastronomie

je způsob stravování, kdy host očekává nějakou formu prožitku, nejlépe však všech smyslů, aby odcházel plný dojmů. Nejedná se pouze o drahé luxusní podniky, ale dají se sem zahrnout i podniky například nabízející přípravu steaků na lávových kamenech, či stravovací zařízení s otevřenou kuchyní. Zážitková gastronomie nemá hranice a záleží pouze na provozovateli a jeho zkušenostech, jak tuto formu stravování uchopí.

Člověk vnímá všemi smysly, touží po prožitku, toto je cílem zážitkové gastronomie.

Zážitková gastronomie v kuchyni se týká nejen pokrmu samotného, ale i jeho skladby, uspořádání a toho, jak je prezentované na talíři. Sebemenší detail zde hraje důležitou roli. Člověk vnímá jídlo zrakem, vůní a v neposlední řadě samozřejmě i chutí. Úkolem zážitkové gastronomie je tedy uspokojit všechny naše smysly, teprve toto je umění.

Z pohledu servisu, či obsluhy je úzce spojena se somelierem, který správným doporučením nápoje dotváří celkový dojem z pokrmu. Ani role číšníka v této činnosti není zanedbatelná. Šokovat zákazníka, pobavit ho a vyhovět všem jeho přáním, právě tak by měl číšník prezentovat své dovednosti. Prostředí v restauraci, která chce provozovat zážitkovou gastronomii, musí být nezapomenutelné, neopakovatelné a jedinečné.

Všechny tyto „položky“ zážitkové gastronomie se musí vzájemně doplňovat a jedna bez druhé nemůže fungovat. Tento způsob stravování má velkou budoucnost. Od samého začátku se však setkává s nepochopením u většiny klientů, neboť tento zážitek je pro zákazníka samozřejmě dražší. Další překážkou je obrovský problém sehnat kvalifikovaný personál, jehož schopnosti by odpovídaly požadované profesionální úrovni.

Zdroj Wikipedia

Na přehled akcí ZDE >>>>

Zážitková gastronomie Alan Remeš

Gastronomický večer

akce zážitkové gastronomie – řízená degustace,

pětichodové menu s kvalitními víny.

vstupenky na tuto akci zážitkové gastronomie můžete objednat

ZDE >>>>

Related Posts

  • Gastronomický večer LAHODNÁ ZVĚŘINA
  • Gastronomický večer ZA NAŠICH BABIČEK
  • GASTRONOMICKÝ VEČER

Post navigation

GASTRONOMICKÝ VEČER
Software a zařízení pro gastronomii

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Kam na jídlo

studio KAROLÍNA

KUDY Z NUDY

pro-gastronomii-a-hotelnictvi

NOVÉ AKCE

  • PŘÍŠTÍ AKCE GASTRONOMICKÝ VEČER
  • Gastronomický večer V KLÁŠTEŘE TEPLÁ
  • FRANCOUZSKÁ RESTAURACE ZA TŘICÁTÝCH LET
  • Gastronomický večer LAHODNÁ ZVĚŘINA
  • Gastronomický večer ZA NAŠICH BABIČEK

NOVÉ KOMENTÁŘE

  • Romana Poplšteinová: GASTRONOMICKÝ VEČER V KLÁŠTEŘE TEPLÁ
  • Romana: Gastronomický večer na téma: VEČER PLNÝ RYB
  • Pavel: Gastronomický večer na téma WELLNESS MENU
  • Alan Remeš: Gastronomický večer LAHODNÁ ZVĚŘINA
  • Pavel: Gastronomický večer LAHODNÁ ZVĚŘINA

ZDE MŮŽE BÝT VAŠE REKLAMA

Zážitková gastronomie Alan Remeš - Gastronomický večer Všechna práva vyhrazena Alan Remeš - ARZO
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}